De volgende dagen krijgt Bob Dylan in de studio veel aandacht in de pers.  

Donderdag komt ATV op bezoek voor een interview.  Als voorbereiding heb ik alvast alle spulletjes bij elkaar gezet. Het oog wil ook wat, n’est ce pas?

Daarna haast ik mij naar Brussel, waar opnamen plaatsvinden voor Exit (radio 1 – elke weekdag vanaf 20 uur).

Zaterdag mag ik aanschuiven aan de tafel bij Sven Speybroek en Koen Fillet voor Interne keuken. Ook al op radio 1 tussen 11 en 13 uur.  

Zondag steek ik de grens over. Om 10 uur wordt ik verwacht in Hilversum voor de live uitzending van O.V.T. – (Onvoltooid verleden tijd) een programma van Jos Palm, van de VPRO, op de Nederlandse Radio 1.

In de geschreven pers volgen nog een bespreking en interview in Humo en een stukje in de Weekend Knack.

Mocht je ergens een bespreking tegenkomen, mag je het mij altijd laten weten.

(met dank aan Leo)